Chci darovat

Jak se má Petr

Zpět na příběh

Dobrý den, tak jsme s mojí asistentkou navštívili plzeňskou sportmanii. Ani jsem nevěděl co je sportů, sledovali jsme chvíli aikido nebo víte, že je jóga smíchu? Velice jsme se nejen poučili, ale i pobavili. A toho jsem se mohl zúčastnit i díky vašim příspěvkům. Děkuji všem. Petr Skopec

Ahojky,

jak se máte ? Jedni po dovolených, druzí po prázdninách, na další to vše ještě čeká. Já letos nikam nepojedu budu v Plzni, tak všem přeji hezké dovolenkové dni.

Dobrý den,

píši Vám jak jsem díky Vašim příspěvkům strávil bezva den koupáním na Boleváku ( největší rybník v Plzni ), byli jsme tam s přáteli co jezdí také do Exodu, byl jsem dvakrát ve vodě se svojí asistentkou no prostě fajn, díky 🙂

Ahojte,

dnes Vám napíši co jsme dělali v Exodu v Třemošné. Jezdím tam každé úterý někdy i ve čtvrtek. Schází se tam docela fajn parta. V úterý chodíme do keramické dílny, jak už jsem Vám asi psal, a s mojí asistentkou Aničkou dělal pro mojí maminku sluníčko, protože ona je takové moje sluníčko. Odpoledne bylo krásně teplo tak jsme šli opékat buřty, prostě pro mě báječný den, děkuji Vám za něj.

Petr

Tak tu máme pomalu květen, všechno kvete a krásně voní. Chodime s asitentkou do parku na procházku a co je hrozně fajn, zabrousíme do zahradní restaurace na kávičku.
Mamka si alespoň ode mne na chvilku odpočine. Ja vám taky přeji takové hezké chvilky, Váš Petr

Ahoj,

byl jsem na horách na Šumavě. Bylo to úžasný. Jeli jsme s Exodem a s mojí asistentkou. Takového sněhu jsem dlouho nezažil. Sáňkovali jsme, jezdil jsem s panem ředitelem Exodu na sáních. V noci jsme měli stopovačku, něco úžasnýho. Po večerech jsme hráli různé společeské hry. Předposlední den jsme jeli do aquaparku do Německa. Tam jsem si dal klobásku na posilněnou, abych mohl plavat. Prostě neskutečný výlet. A to jsem mohl zažít díky Vám.

Děkuji moc a ahoj Petr

Dobrý den Vám všem.

Už je krásně déle vidět, což je moc bezva co Vy na to? Mě teď čeká výlet na Šumavu do Železné Rudy. Jedeme sice jen na čtyři dny, ale je to výlet. Pořádá to EXODUS Tremošná, jede tam celá parta co se scházíme v úterý a čtvrtek právě v Exodu. Budeme tam lyžovat, sáňkovat a chodit do bazénu, no prostě úžasný. Příště Vám napíši jaké to bylo, mějte se fajn. Petr

Ahojte zdravím Vás všechny.

Jak jste oslavili nový rok ? Já tradičně doma v kruhu rodiny a tak bych býval šel ven řádit s ostatními, no snad se někdy dočkám a některý z kamarádů mě vezme. Takle mi zbývá jen se koukat z okna, ale i tak to bylo krásné.

Po novém roce jsem byl po delší době v Exodu s mojí milou asistentkou a měli jsme za úkol udělat sůl do koupele. Přinesli nám bezbarvou sůl a různé barvy, my to smíchali, každý jakou chtěl barvičku, já jsem udělal fialovou, asistentka udělala modrou, měl jsem z toho hroznou radost. Vždycky mám radost když se mi něco podaří a co vy ? Tak to je zatím o mě všechno, ať Vám v letošním roce všechno vychází

Petr

Zdravím Vás všechny, kteří mi přispíváte, vánoční svátky byly krásné, strávil jsem je v rodinném kruhu, ale i s mojí milou asistentkou. Byli jsme na vycházce a pak byla štědrovečerní večeře a dárečky. Teď se těším na silvestra. Dopoledne půjdeme s asistentkou do parku a pak budu s našima čekat na rok 2019 tak jako Vy. Přeji vám všem do nového roku hlavně hodně zdraví, štěstí a splnění vašich přání. Petr Skopec

Ahoj, zdravím Vás všechny.

Dnes Vám napíši můj den v Třemošné v Exodusu s mojí asistentkou. Po kompletní ranní hygieně ( kterou provádí má asistentka ) pro nás v 8,30h přijede auto ( sváží více klientů ), které nás odveze do Exodusu. Dáme si kávu a jedeme do keramické dílny, kde mi moje asistentka pomáhá vytvářet výrobky, jako například hrnečky, které se pak prodávají a výtěžek jde na toto úžasné centrum. Fotky mých výtvorů přidám později 🙂 Potom se přesuneme do společenské místnosti a asistentka mi dá oběd. Odpoledne hrajeme různé hry nebo se díváme na nějaký film. No a pak jedeme domů, kde se už o mě postará maminka.

Zdravím všechy mé přiznivce.

Dnes Vám napíši příběh o mé asistence. Před dvěma měsíci ke mě začala chodit nová asistentka. Na začátku jsme si moc nesedli, tak jsem s ní moc ven nechodil. Ona ale měla výdrž a občas přišla, šli jsme na vycházku, výstavu apod. Vyklubal se z ní fajn člověk. Je trpělivá, hodná a já jsem rád, že jí mám. Tak vidíte, tohle bych dřív vůbec neřekl. Tak pa a zachovejte mi hodně přízně.

AHOJKY A DORÝ DEN VÁM VŠEM. BYL JSEM SE PODÍVAT SE SVOJÍ ASISTENTKOU VE STACIONÁŘI ČLOVÍČEK, KAM JSEM TŘINÁCT LET DOCHÁZEL, BYLO TO MOC HEZKÉ SETKÁNÍ. PROŽIL JSEM TAM SPOUSTU ZAJÍMAVÝCH CHVIL A NA NĚ JSME VZPOMÍNALI, JAK JSME HRÁLI DIVADLO NEBO DĚLALI PODZIMNÍ SETKÁNÍ SE SCÉNKAMI A OPÉKÁNÍ BUŘTŮ. MAMINKY NÁM NAPEKLY RŮZNÉ DOBROTY A PŘIPRAVILY BÁJEČNÉ POHOŠTĚNÍ, PŘIŠLI TAKÉ NAŠI KAMARÁDI. ŠKODA, ŽE TAM UŽ NECHODÍM, BYLO TAM FAJN A DĚKUJI ŽE I DÍKY VÁM MOHU MÍT ASISTENTKY A MÍT TAKOVÝ ZÁŽITEK. PETR

Ahoj, minulý měsíc jsem vám slíbil, že Vám napíši o výletě na Lipno. Jelo nás osm, cesta trvala asi tři hodiny, když jsme tam prijeli nejdříve jsme se ubytovali v krásném apartmánu. Po obědě jsme vyrazili na stezku do koruny stromů, bylo to nádherné, ten rozhled. Pak jsme se zastavili na malé občerstvení. Po večeři jsme si povídali. Druhý den jsme vyrazili po snídani na bezbarierové lodě a nalodili jsme se. Žádný z nás se na takové lodi ještě neplavil. Domů jsme jeli plni zážitků. Všem bych to moc přál a diky vaší finanční podpoře jsem to mohl prožít, moc děkuji. Petr

Ahoj, zdravím Vás všechny, kteří mi přispíváte i malými finančními částkami. Já vím, že je to těžké, peněz není nikdy dost. Teď jsem smutný, protože mi odešla moje fajn asistentka Klárka, ale zase mi přišla navštívit bývalá asistentka Karolínka. 30.7.a 31.7. jedu na výlet na Lipno. Jedeme od EXODU z Tremošné, půjdeme do korun stromů a vezmou nás i na lodích na vodu, hrozně se těším. Příští měsíc Vám o výletě napíšu víc. Přeji vám všem hodně hezkých chvil na dovolené, odpočiňte si a načerpejte nové síly. Ahoj Petr

Dobrý den, teď Vám napíši zážitky z výletu do Plas do Zoo. Nejvíce mi tam zaujal lev, byl takový majestátný a měl krásnou srst a taky opice, krmily se paprikou a já myslel, že se živí jen ovocem, hlavně banány, byl to hezký výlet.

V Exodu, tam se scházíme mladí lidé s různým postižením, povídali jsme si a opékali mé oblíbené buřty. Možná si myslíte, že žijeme jen radovánkami, ale věřte mi, že bychom byli raději zdravý a měli obyčejné denní starosti, i když vím že i Vy máte svá trápení. Přeji všem co nejvíce hezkých dní jaké mám já díky Vaším příspěvkům. Zdravím Petr

Ahoj. Byli jsme s asistentkou ve městě a zahlídli plakát, že u nás v Plzni v Plaze jsou medici a medičky a kontrolují zdravotní stav kolemjdoucích lidí – TK, hladin cukru v krvi, podkožní tuk. Šli jsme se tam podívat a nechali jsme se s asistentkou změřit. Hodnoty byli dobré, ale lepší byly hezké medičky. Divil jsem se, že můj tlak nebyl zvýšený. Vedle byla kavárna tak jsme šli na dobrou kávu.

Ahoj. Mám zážitek, který Vám popíši. Byl jsem minulý týden na posvícení v Chrástu u Plzně. Bylo to tam skvělé. Bylo to na faře. Pan farář s manželkou jsou moji dobří přátelé. Jeho paní Hanička mi dřív asistovala a od té doby spolu kamarádíme. Bylo tam spousta lidí, počasí nám vyšlo a bylo krásně. Světil se tam kříž na kostele. A s Haničkou jsme zaspomínali na staré časy. Byl tam oheň a opékali jsme klobásy. Byl to hezký den. A díky Vám je mi umožněno takové dny prožít.

Ahoj. Co pro mě znamená osobní asistence? Už asi 15 let je součástí mého života. Rodiče stárnou, síly jim ubývají a zvláště teď osobní asistentky potřebuji na osobní hygienu, pomoc při oblékání, krmení a i to dobré kafe mi musí dát vypít. Ruce ani nohy mi neposlouchají, já vlastně ani sám nesedím. Ale dost smutnění, jsem rád že ty moje asistentky mám a že jsou i hodní lidé, kteří mi chtějí i malou částkou přispět. Všem moc a moc děkuji.

Petr

Díky asistenci se dostanu do společnosti, za sportem, ale i do kavárny na dobré kafíčko. Tam se scházíme ještě s dalšími kamarády a kamarádkami – vozíčkáři, je to fajn, protože se dovídám spoustu nových a zajímavých věcí, například kde jsou pro nás nějaké akce. Domlouváme se také na výlety.

Zimu mám moc rád, hlavně když sněží, ale jaro je jaro.

Moc vás všechy zdravím Petr Skopec

Velmi děkuji Všem dárcům, kteří poskytli finanční dar. Tímto se mi dostává skvělé péče od asistentek, které pracují v Heweru.

Rád bych, abych mohl dál navštěvovat centrum denních služeb Exodusu v Třemošné u Plzně ( poskytuje vzdělávací a volnočasové aktivity, zprostředkování kontaktu a rozšíření sociálního okolí a tím přispívá ke komplexnímu rozvoji jejich osobnosti a zvýšení samostatnosti ).

Děkuji Petr

Můj den v EXODU:

Ráno přijde asistenka Karolína a po ranním umytí mě obleče a jedeme dodávkou s plošiou do Exodu v Tremošné. Jezdíme tam v úterý nebo ve čtvrtek. Když tam přijedeme dáme si kávu a svačinu. Na kafíčko se moc těším 🙂 Scházíme se ve velké společeské místosti, popíjíme kávu nebo čaj a povídáme si o běžných věcech. Poté začínají různé aktivity, jako jsou například deskové hry, rukodělky, jako je výroba květináčů, věců, svícnů, hrnečků, misek, srdíčka, postaviček a podobně. V poledne se vydává oběd. Každé úterý probíhá keramika, ktrerá mě velice baví. Když počasí dovolí chodí se na různé procházky po okolí, jezdí se a výlety, na trhy, do zoo. Když je ošklivě jdeme do cukrárny. Program v Exodu končí v 15hodin a poté se rozjíždíme domů.

Ahoj, nyní jsem opět venku a s mojí asistentkou se skvěle bavíme. Jsem opravdu moc rád, že se mohu dostat ven mezi lidi 🙂

Venku je už hezky a díky asistenci mohu vyrážet ven mezi lidi. Kochat se přírodou a hezkým počasím. Také využívám příležitosti ke kontaktu s ostatními. Například v plzeňské kavárně Kačaba ( kavárna pro hendikepované ) se setkávám s mými vrstevníky 🙂

Petr děkuje Všem dárcům, kteří poskytli finanční dar, neboť tímto došlo ke zprostředkování kontaktu s lidmi, ať už s lidmi s hendikepem nebo bez.

Prosím Vás o další pomoc, abych mohl navštěvovat centrum denních služeb Exodusu v Třemošné u Plzně ( poskytuje vzdělávací a volnočasové aktivity, zprostředkování kontaktu a rozšíření sociálního okolí a tím přispívá ke komplexnímu rozvoji jejich osobnosti a zvýšení samostatnosti ).